پرداخت هزینه ارزشیابی مدارک تحصیلی WES

ارزیابی مدارک تحصیلی برای اخذ مجوز تحصیل، کار و یا مهاجرت به آمریکا و کانادا

برای گرفتن مجوز تحصیل ، کار و یا مهاجرت در کشورهای آمریکا و کانادا باید مدارک تحصیلی خود را به موسساتی برای ارزیابی بدهید تا بر اساس سیستم های مرسوم آن کشورها مدارک شما را ارزش گذاری و تایید کنند و یا نمرات شما را معادل سازی کنند. یکی از معتبرترین موسساتی که ارزشیابی آن تقریبا مورد قبول کلیه دانشگاه ها و سازمان ها و یا حتی آژانس های دولتی این دو کشور می باشد ، موسسه World Education Service و یا به اختصار WES است. ولی قبل از انتخاب مطمئن شوید که نتیجه ارزشیابی WES برای دانشگاه یا موسسه ای که می خواهید مدارک را برای آنها ارسال کنید ، معتبر و قابل قبول می باشد.

ارزیابی مدارک تحصیلی توسط WES

ثبت نام در سایت WES: در حین ثبت نام و وارد کردن اطلاعات با توجه به این که چه مدرکی دارید و مدارک خود را به چه هدفی می خواهید ارزیابی کنید، هزینه قابل پرداخت برای شما مشخص می شود.
اگر قصد ادامه تحصیل داشته باشید مدارک شما باید Course-by-Course – with GPA & course-levels ارزیابی شود.
اگر قصد کار، مهاجرت و یا تحصیلات متوسطه را داشته باشید، مدارک شما باید Document-by-Document ارزیابی شود.

ارسال مدارک به موسسه WES:

بعد از پرداخت و دریافت reference code ، تمام مراحل بعدی با جزئیات برای شما ارسال می شود. در تمامی مکاتبات خود با موسسه WES ، کد reference code را ذکر کنید.

wes نتیجه ارزشیابی را چند روز بعد از دریافت مدارک به صورت زیر ارسال می کند: تایید اصل بودن مدرک تغییرفرمت نمرات از 20 نمره به 4 نمره ارسال نتیجه به دانشگاه و یا موسسه درخواستی نتیجه این ارزشیابی در wes ثبت می شود و هر زمان که نیاز شد ، تنها با پرداخت 30 دلار می توانید درخواست کنید wes نتیجه را به دانشگاه و یا موسسه ای دیگر ارسال کند. هزینه ارزیابی مدارک در آمریکا و کانادا توسط WES به خدماتی که انتخاب می کنید بستگی دارد.

ارزیابی مدارک تحصیلی توسط WES

با کارت های اعتباری و یا کارت هدیه ویزا/ مستر ( VisaCard /MasterCard ) بپردازید.